WANT // NEED: ALEXANDER WANG x H&M EDITION

Friday, October 24, 2014



Last week, while in Los Angeles for some important business/getaway time(!), I had the amazing opportunity to finally preview the infamous Alexander Wang x H&M collection everyone as been talking about lately. Staying true to himself, Wang definitely knew how to please every single fan of the brand by designing a capsule collection quite representative of his style and his art. Even thought most of the pieces from the collection are tagged with the brand’s name, this was totally unnecessary for everyone to recognize the uniqueness of the 61 pieces that are going to be sold at H&M on November 6th. Personally, I’ve got my eyes set on this gorgeously cool winter coat, which I hope will actually be warm enough to battle our rough Canadian winter, from November to next April ;) I haven’t been completely stunned by all of the previous capsule collection H&M collaborated on but this time, trust me when I say, this coat will be mine ! What about you guys, any plans on purchasing something from the collection when it launches ?

***

Lors de mon récent séjour à Los Angeles, j’ai eu l’opportunité, la chance, le grand bonheur! de profiter d’un petit aperçu de la fameuse collection Alexander Wang x H&M, qui fait la manchette des sites internet mode et des blog, ces jours-ci. Fidèle à lui-même, Wang a su encore une fois s’approprier l’approbation générale des fana’ de la mode à travers le monde entier en dessinant une collection capsule très représentative de son style et de son art. Bien que plusieurs des morceaux portent l’effigie du créateur, nul besoin de celle-ci pour deviner quelle main signa les 61 pièces qui seront vendues chez H&M le 06 novembre prochain. Pour ma part, j’ai les yeux rivés sur ce magnifique manteau d’hiver que j’espère être assez chaud pour affronter notre rude hiver canadien, de novembre à avril ;) Je n’ai pas été plus emballée par les précédentes collaborations d’H&M mais cette fois-ci, vous pouvez être certains que je n’en démordrai pas ! Et vous, avez-vous prévu quelques achats en particulier lors de ce lancement ?




This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground