Los Angeles Wishlist

Tuesday, October 14, 2014

If you are following me on Instagram, you probably already know that Karl & I just got here in Los Angeles, the third city of our American West Coast Road Trip ! What a great pleasure to finally be back after almost two years now. I am just so excited to settle in our beautiful 'Marvelous' suite at the W Hollywood Hotel and to spend countless hours poolside, catching up on sleep after re-visiting the city, going a little(!) shopping and of course, attending a lot of meetings for PBTH. Los Angeles is certainly the most 'business' part of our trip as we will get to finalize some projects we have been working on for ever. I am so excited for this and cannot wait to tell more about it ;) In the meantime, we can still connect through Instagram, Twitter and Facebook, and you'll be able to keep-up with my Hollywood adventures using the hashtag #PBinLosAngeles. As it is 'Reading Week' in Montreal right now for all my fellow classmates and other University students, if any of you guys happen to be in the neighborhood this week, do not hesitate to come and say hi if we run into each other ;)

***

Si vous me suivez sur Instagram, vous êtes donc probablement déjà au courant que Karl & moi sommes maintenant arrivés à Los Angeles, la troisième ville de notre Road Trip sur la côte Ouest américaine ! Quel bonheur d'y retourner après presque deux ans maintenant. Je n'en peux plus à l'idée de m'installer pour les prochains jours dans notre magnifique suite Marvelous du W Hollywood Hotel et de me prélasser sur le bord de la piscine après de longues journées passées à visiter, découvrir L.A. sous un différent jour, faire un peu de magasinage(!) et bien sûr, à discuter affaires lors de de rendez-vous hyper importants. L.A., c'est la partie plus business de ce voyage et je compte bien mettre la touche finale à certains dossiers sur lesquelles je travaille très fort depuis plusieurs mois maintenant. J'ai d'ailleurs très très hâte de vous en dire plus à ce sujet ;) En attendant, je suis toujours bien présente via Instagram, Twitter et Facebook et vous pourrez suivre mes aventures hollywoodiennes(!) à l'aide du mot-clic #PBinLosAngeles. Et puis, comme pour plusieurs à Montréal c'est la grande Semaine de lecture qui commencent à la Fac', si vous avez décidé de prendre un peu de repos à Los Angeles vous aussi, n'hésitez pas a venir me faire un petit coucou si l'on se croise ;)



1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12 // 13 // 14




This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground