Las Vegas Wishlist

Friday, October 10, 2014

Good morning everyone ! Last class of the day is done and so, I will take advantage of all this free time to clean-up my apartment, do a whole lot of laundry et finally start packing up for this very special West Coast project I told you about last week ;) Last time I had the chance to visit the American west coast, I was a sophomore in University, and got to spend one amazing week in Los Angeles with Karl. It's been almost two years but I feel like it was only yesterday… All of these incredible memories seem so fresh in my mind and I just can't help myself but to smile at the thought of going back to this amazing destination very soon, again with Karl ! Even though I will only be spending 24 hours in Las Vegas, before heading to L.A., I am more than ready to shop 'till I drop (literally!)… Which usually requires a lot of prep' and organization ;) And as usual, you'll be able to join the fun via Instagram, Facebook and Twitter, using the hashtag #PBinLasVegas. See you there !

***

Bon matin à tous et à toutes ! Mon dernier cours de la journée est terminé, je compte donc prendre une bonne partie du reste de ma journée pour faire un grand ménage de mon appartement, faire beaucoup de lessive et finalement, commencer mes valises pour ce fameux projet West Coast dont je vous ai parlé la semaine dernière ;) La dernière fois que j’ai eu la chance de me rendre sur la côte ouest-américaine, c’était avec Karl, durant la relâche scolaire de notre deuxième année de Fac’. Pourtant, j’ai l’impression que cela ne date que d’hier… Tous ces magnifiques souvenirs semblent tellement frais dans ma mémoire et je ne peux m’empêcher de sourire en y repensant, ainsi qu’à l’idée de repartir pour cette destination idyllique, une fois de plus avec Karl ! Bien que je ne passerai que 24 heures à Las Vegas, avant de me rendre à L.A. je me prévois une bonne séance de magasinage qui ne sera probablement pas de tout repos… J’essaie donc d’être un peu organisée, je fais des listes, quoi ! Comme à l’habitude ;) Et puis, oui, comme à l’habitude, vous pourrez également suivre mes activités d’heure en heure via Instagram, Twitter et Facebook, à l’aide du mot-clic #PBinLasVegas. À bientôt !



1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12


This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground