To New Destinations !

Wednesday, July 9, 2014


Il y a de cela un mois, je partais pour l’Europe et je pense qu’il est grand temps pour moi de vous raconter toutes mes aventures au sein de deux magnifiques villes que j’ai eu la chance de découvrir pour la toute première fois ! Budapest en Hongrie, c’est d’ailleurs de là que vient ma mère, et Stuttgart en Allemagne, pays dont j’ai eu la chance d’apprendre la langue maternelle il y a bien longtemps. Durant les dix jours que dura mon séjour, j’ai pu découvrir et apprécier des endroits extraordinaires et de vrais trésors cachés qui restent parfois même inconnus des citoyens. J’ai pu voyager avec l’une de mes compagnies aériennes préférées, KLM, passer une journée complète sur l’île de Marguerite, prendre le dessert au fameux New York Café, déguster un délicieux gelato en forme de fleur, visiter une manufacture de bains Hamam, flottants et à vapeurs, passer du temps au Spa/Gymnase officiel de l’équipe nationale olympique de la Hongrie, visiter le très populaire Musée Mercedes-Benz, et bien sûr, faire un peu de magasinage parmi mes boutiques européennes préférées. Aucun besoin de mentionner qu’il s’agissait d’un voyage dont je me souviendrai pour toujours ! Ci-haut, vous trouverez un petit aperçu des neuf looks que j’ai sélectionnés et mis sur pieds pour vous en collaboration avec quelques-unes de mes marques favorites : Melissa Nepton, GUESS, Romwe, Fendi & FANIEL eyewear. On s’en reparle ;)

***

It's been a month a since I left for Europe and I believe it is now time to tell you guys ALL about this amazing trip that got me to visit two cities I've only been dreaming about for so long ! Budapest in Hungary, which is where my mother comes from & Stuttgart in Germany, a country which mother tongue's I've been learning at school for the past 5 years now. For the ten days my journey lasted, I got to enjoy and discover truly beautiful places and hidden treasures even locals don't always get to experience on a daily basis. I flew in and out with one of my favourite airline companies, KLM, got to spend a whole day in gorgeous Margaret Island, a whole night at the infamous New York Café, ate some delightful flower shaped gelato, visited a place where were manufactured Hamam's, floating & steam baths, hung out at the Olympic team official training gym and relaxation spa, visited the very popular Mercedes-Benz Museum and, of course, did a little shopping in some of my favourite Europeen shops & boutiques. Needless to say this was a trip I will remember for the rest of my life ! Here's just a little peek at the nine looks I pulled, styled and shot while there, in collaboration with some of my favourite brands such as Melissa Nepton, GUESS, Romwe, Fendi & FANIEL eyewear. Stay tuned for my Budapest and Stuttgart City Guides with full details on every single outfit !




This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground