Stuttgart Wishlist !

Tuesday, June 10, 2014

Voilà déjà quatre jours passés à Budapest en Hongrie et malheureusement, je dois repartir demain… Bon, bon, bon, je ne suis pas à plaindre, je prends l'avion en direction de Stuttgart pour y passer les cinq prochains jours ;) Comme certains d'entre vous la servent déjà, il y a cinq ans, j'ai commencé à suivre des cours d'Allemand afin de faciliter mes échanges en Europe. Il s'agit de la troisième langue la plus parlée ici après tout ! Je suis donc très heureuse et tout excitée à l'idée de me rendre pour la première fois dans le sud de l'Allemagne, afin d'y découvrir gastronomie, culture, arts de la scène et histoire, le tout, espacé de nuitées au magnifique et super moderne hôtel Dormero de Stuttgart. Bien sûr. une petite séance de magasinage d'imposera également puisque plusieurs de mes créateurs préférés sont bel et bien d'origine allemande ;) Pour suivre mes aventures, c'est #PBinStuttgart !

***

Can't believe it's already been four days since I arrived in Budapest, Hungary and sadly, I will have to leave this beautiful city tomorrow… Alright, alright, I'm no one to complain, I will be leaving Hungary for Stuttgart in Germany and will be staying there for the next five days ;) As many of you guys may know, five years ago I started taking German classes in College and then pursued it in University. This way, I felt like communicating in Europe would be a whole lot easier whenever people I'm doing business with couldn't speak either French or English. Therefore, you can imagine my excitement to finally! be traveling to the South of Germany for the very first time in my life ! I'll get to enjoy, discover & share with you the culture, the food, the folks and traditions while staying at the gorgeous and very modern Dormero Hotel in Stuttgart. Of course, a tiny(!) shopping session will be mandatory since a lot of my favourite designers happen to be from Germany ;) To follow my journey look for #PBinStuttgart !


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12 // 13 // 14





This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground