TREND: Summer Flats

Wednesday, April 16, 2014

Mais qu’allons nous faire de toute cette neige ?! Et moi qui avais prévu de vous parler aujourd’hui de mon coup de cœur de l’été côté chaussures… Et puis quoi encore ? Je refuse de changer le calendrier du blog pour le mois d’Avril tout simplement parce que Dame Nature a changé le sien ! Certains (dont Karl!), ne les trouvent pas belles du tout. Moi, au contraire, je les trouve GÉNIALES ! Je ne parle pas ici de la spartiate habituelle, mais bien de la sandale à semelle intérieure épaisse à la Birkenstock. Je me trouvais déjà assez Fashion forward il y a quelques années lorsque j’avais mes paires de Birkenstock noires, roses et taupe mais cette année, même les grands créateurs s’en sont mêlés. Difficile de choisir entre le modèle abordable de chez Zara versus le luxe assuréd’un modèle See by Chloé ;)

***

Seriously, what are we gonna do with all this snow ?! I was actually planning on telling you gys all about my new favourite Summr footwear trend… Like, SERIOUSLY ! I simple refuse to change my blog’s April calendar just because Mother Nature changed hers ! Some people (like Karl!), really don’t think they look nice. I happen to think they’re FABULOUS ! And I am not talking here about spartans inspired sandals. I’m talking about the contoured cork and rubber footbeds à la Birkenstock sandals. A few years ago, I thought I was quite the Fashion forward little gal, back when I was rocking my three pairs of Birkenstock in black, pink and taupe. This year though, international designers decided to get involved and now it is very hard to choose between Zara’s affordable styles and See by Chloé’s totally luxurious models.


1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12




This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground