Runway My Way !

Tuesday, April 8, 2014

J’ai toujours beaucoup aimé les créations du styliste libanais ElieSaab ! Je ne raffole cependant pas toujours de ses prix peut abordables pour les pauvres petites étudiantes dans mon genre. Il y a bel et bien certaines choses dans la vie pour lesquelles j’ai beau supplier Papa, il n’acceptera jamais ;) Cette combi-pantalon de soie à imprimé floral par exemple. Pour 4 200,00 $, impossible qu’il cède ! C'est à ce moment que Romwe vient encore une fois à ma rescousse. J'aime particulièrement ce détaillant international puisqu'il offre, à la manière de H&M et de Forever 21, des versions fort moins coûteuses assez similaires à certaines créations de renommées internationales. Contrefaçon ou bien accessibilité de l'inaccessible, c'est à vous de voir ! Pour ma part, sur ce coup-si, je suis très heureuse de mon achat ;)

***

I've always loved everything designed by the renowned Lebanese stylist Elie Saab ! As a full-time student, I am not however very fond of how much he is selling his creations for. There is a fine line between worship & craziness, which Daddy will always refuse to cross, even for me ;) Take this floral print crepe jumpsuit for example. It would costs him $4200,00 and a heart-attack (knock on wood) ! So basically, this is the part where Romwe comes to my rescue, once again. I like this international retailer a lot mostly because it always offers a bunch of similar but cheaper versions of great designers stuff, kind of like H&M and Forever 21. Counterfeit or making the inaccessible accessible, you choose ! As for me, this time, I must say I remain quite happy of this purchase ;)





This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground