Waking Up in SoHo...

Tuesday, March 18, 2014


Durant la Semaine de la mode de New York, j’ai pris soins de réserver certains de mes avant-midis ou après-midis pour m’occuper autrement qu’en regardant des défilés de mode toute la journée. Oh, je ne m’en plaint pas, c’est simplement que j’aime bien me changer les idées parfois ;) J’ai pris ces photos lors de ma visite éclair de SoHo, l’un de mes quartiers préférés de Manhatthan, où j’aimerais bien vivre un jour. Entre quelques achats ici et là, j’en profité pour m’informer un peu sur l’immobilier et ce genre de chose, mais bon, on s’en reparlera plus plus tard ;)

***


While I was in New York for Fashion Week, back in February, I made sure I had a few mornings or afternoons off to go out and do something else than attending runway shows ALL DAY LONG. No, no, I’m not complaining, far from that ! But thing is I like to change my mind a little from day to day, otherwise I get bored ;) I took these pictures during a quick stop in SoHo, one of my favourite neighborhoods in Manhattan and a place I’d love to live in someday. Between a few stops in my favourite stores, I also to the opportunity to grab some more information on real estate over there but hey, I’ll tell you about it later ;)











Vous pouvez aller CHIC ce look sur Chicisimo et Chictopia ! Ah, et il y a aussi FashiolistaWhatIWear & LYST ;) N'hésitez par à laisser vos commentaires et à suivre mon blogue !!!


You can CHIC this look on Chicisimo and Chictopia ! Oh, and there's also FashiolistaWhatIWear LYST ;) Don't hesitate to leave your comments and to follow my blog !!!

Waking Up in SoHo…







This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground