St. Patrick's ♣

Monday, March 17, 2014


Joyeuse St-Patrick à tous et à toutes ! Je vous écris présentement de l'Aéroport de Montréal, puisque je m'apparaître à m'envoler pour Toronto, gracieuseté de Porter Airlines, afin d'y couvrir la Semaine de la mode World Mastercard. Avant d'oublier: Vous pourrez sucre toutes mes aventures torontoises sur mes réseaux sociaux à l'aide du mot-clic #PBinToronto ! Dans le but de voyager confortablement tout en expectant la thématique de la journée(!), j'ai pensé qu'un leggings taille haute noir American Apparel s'agencerait parfaitement à ma chemise verte à carreaux Joe Fresh (petit clin d'oeil à leur défilé de mercredi!), porté sous une petite veste en tweed signée Forever 21. Comme à l'habitude (depuis Janvier dernier!), mes petites bottes de cuir Coach m'accompagneront durant ce voyage, d'autant plus qu'il ne dure qu'une toute petite heure et quart. Finalement, histoires de bien me faire remarquer à la sécurité de l'Aéroport(..!), j'ai accessoirisé le tout d'un collier massif or et émeraude de chez H&M ;) Vous faites quoi pour la St-Patrick ?!

***

Happy St.Patrick's Day everyone ! I'm currently blogging from Montreal's International airport, ready to take-off for Toronto, courtesy of Porter Airlines, in order to cover LIVE the World Mastercard Fashion Week. Before I forget: You'll be able to follow my activities throughout the whole week by using the hashtag #PBinToronto ! So, in order to travel in style and comfort while still embracing today's holiday(!), I thought an American Apparel black high-waisted leggings would be just perfect, paired to my Joe Fresh green plaid shirt (Channeling their upcoming runway show on Wednesday!), worn under a tweed jacket from Forever 21. As usual (since last January!), my black leather Coach ankle boots will be riding along with me on our way to Toronto as the flight will only take us one hour or so. Finally, as I just LOVE to have the full attention of the airport security crew(..!), I decided to complete my outfit with an emerald & gold statement necklace from H&M ;) So what are your guys doing for St.Patty's days ?!







Vous pouvez aller CHIC ce look sur Chicisimo et Chictopia ! Ah, et il y a aussi FashiolistaWhatIWear & LYST ;) N'hésitez par à laisser vos commentaires et à suivre mon blogue !!!


You can CHIC this look on Chicisimo and Chictopia ! Oh, and there's also FashiolistaWhatIWear LYST ;) Don't hesitate to leave your comments and to follow my blog !!!

St. Patrick's ♣…





This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground