#MBFW, Day 3

Saturday, February 22, 2014


Et nous sommes de retour avec le Jour 3 de la Semaine de la mode de New York ! J'avais délaissé un peu ce sujet en raison de mon nouveau partenariat avec Reitmans mais puisque celui-ci se terminera dimanche, je recommence petit à petit à partager mes coups de coeurs et découvertes du début du mois ;) Durant ma troisième journée, j'ai eu la chance d'assister aux défilés de Jill Stuart, Koohnor, Hervé Léger, Mara Hoffman et Monique Lhuiller ! Vous avez lequel eut été mon préféré ? Vous le saurez au cours des prochains jours ;) Oh, et en arrière-scène, juste avant le défilé de Monique Lhuillier, j'ai eu le plaisir de rencontrer la jeune actrice Anna Kendrick, que j'adore et qui, je vous l'annonce, a récemment été choisie pour le rôle de Cendrillon du film Into de Woods (2014) de Rob Marshall !

***

And here we are again, back with New York Fashion Week Day 3 ! I've been neglecting my Fashion Week posts in the past few days because of my new collaboration with Reitmans but now that is is going to end soon, I'm just getting right back at it, sharing with you guys my FAVs and discoveries from Mercedes-Benz Fashion Week ;) On my third day, I had the pleasure of attending Jill Stuart, Koohnor, Hervé Léger, Mara Hoffman and Monique Lhuillier's runway shows ! Can you guess which on was my favourite ? Well, you just gonna to wait a little ;) Oh and when I was backstage, right before Monique Lhuillier, I got to meet and greet with young actress Anna Kendrick, who I love and have the pleasure of announcing you that she recently has been chosen to play Cinderella in Rob Marshall's upcoming movie, Into the Wood (2014) !

















This post appeared first on Petite Brunette en Talons Hauts **

La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground