Welcome to Miami !

Thursday, January 2, 2014

Aperçu… La Petite Brunette bronzant paisiblement sur la plage du Grand Beach Hotel à South Beach en Floride ! Plus tard sur le blog, mon fameux bikini de la collection Iemanjá de la marque montréalaise Brisa Brasil, gracieuseté de la créatrice Nancy Bento pour mes futurs voyages vers les destinations soleil ;) Pour suivre mes aventures dans l'État ensoleillé, utilisez le mot-clic #PBinMiami à travers mon blog & mes réseaux sociaux. On se revoit à la rentrée des classes !


Spotted… The Petite Brunette hanging around the Grand Beach Hotel beach in South Beach, Florida ! Later on the blog, my famous bikini from the Iemanjá collection of the Montreal swimwear brand Brisa Brasil, courtesy of designer Nancy Bento for my upcoming trips to southern destinations ;) To follow my adventures in the Sunshine State, use the hashtag #PBinMiami through my blog & social networks. See you when school starts again !



La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground