On my Mind: Zara Printed Blazer + Mini Skirt

Tuesday, January 21, 2014

C'est l'heure des soldes chez Zara ! J'attendais ce moment depuis le 25 décembre 2013 au matin, lorsque j'ai reçu une carte-cadeau de la boutique de la part de ma belle-maman ;) Et croyez-moi, j'ai pris bien soins de dépenser consciencieusement chaque dollars disponible sur la carte. Après avoir fouillé la boutique en ligne de fond en comble (ainsi que deux ou trois succursales Zara à Miami!), j'ai fini par craquée pour cet ensemble veston long et jupe mini à imprimé assortis. Ce qui à l'automne m'aurait coûté 200,00 $ m'a coûté aujourd'hui 60,00 $ tout rond ! Et vous savez, je ne veux pas trop parler et ainsi me porter la poisse(!) mais si cet ensemble me va exactement comme je l'imagine, il y a de fortes chances que vous le revoyiez durant la Semaine de la mode de New York ;)

***

It's SALES season at Zara's ! I waited for this moment since Christmas morning, when I received a gift card of the store from my mother-in-law ;) And believe me, I took good care of spending conscientiously every penny that was on the card. After browsing the online store from the coats to the accessories (as well as two or three Zara boutiques in Miami!), I have finally fell in love with this printed long blazer and mini skirt set. What would have cost me $ 200.00 last season only costed me $ 60.00 today ! And you know, I wouldn't want to jinx it(!) but if it all fits exactly as I picture it in my mind, there is a good chance you'll see this matching set again during NYFW ;)

Zara long printed blazer (ON SALE! $39,99 here) // Zara printed mini skirt (ON SALE! $19,99 here)



La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground