Miami Wishlist !

Friday, January 3, 2014

Comme lors de chacun de mes voyages, je planifie toujours une petite liste de coups de coeur que je ressort lorsque vient le temps de magasiner (voir celles de Paris, Milan et New York). De cette manière, j'évite de m'éparpiller et d'acheter une trop grande quantité d'items mode et beauté sur l'impulsion du moment ;) J'essaie de rester organiser, quoi ! Et puis je l'avoue, cette liste-ci est particulièrement à en rêver, bien plus qu'autre chose MAIS disons simplement que je ne me suis toujours pas offert de cadeau de Noël… Du moins, pas à ce que je m'en rappelle ! Alors chers lecteurs, le sac à main Kate Spade ou les bottes à talons hauts Charlotte Olympia ?

***

As as travel a lot for my blog, I always like to plan a list of ideas for when shopping time will come (check out Paris, Milan & New York's). This way, I avoid scattering myself and buying way too much stuff on the spur of the moment ;) Just trying to stay organized here ! And you know, I must admit this list is particularly full of to-die-for Fashion items BUT let's just say I did not have time to get myself a Christmas gift this year... At least not that I can recall ! So dearest readers, the Kate Spade handbag or the Charlotte Olympia high-heeled boots ?

1. Saint Laurent "Y" Mini Pochette ($1095,00 here) // 2. Kenzo Pink Tiger Cover ($49,00 here) // 3. Charlotte Olympia Lucinda Boots ($995,00 in black here) // 4. Luv AJ Silver Short Plain Ring ($29,00 here) // 5. Topshop Pink Triangle Bra ($33,00 here) // 6. Kate Spade Blue Harmony Tote ($268,00 here) // 7. Miu Miu Beige Hexagonal Frames ($340,00 here) // 8. American Retro Pink Tuxedo Jacket (ON SALE! $539,00 here) // 9. Kate Spade Classic Metro Gold Watch ($195,00 here)





La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground