#GRAMMYs Best Dressed Round Up

Sunday, January 26, 2014

Je vous avais déjà dis à quel point j'aime la saison des tapis rouge ?! Ce soir, c'est la 56e soirée des Grammy Awards, animée par LL Cool J pour la troisième année. J'étais donc postée devant la télévision dès 19h00 pour être certaine de ne manquer aucune des magnifiques robes qui allaient défilées ce soir et plus particulièrement, l'une de mes chanteuses préférées, Beyonce. Fidèle à elle-même, elle obtient la première place de mon Top 10 des plus belles tenues des Grammy Awards 2014 ! Qui sont les neuf autres ? Défilez vers le bas !

***

Did I mentioned how much I just LOVE Red Carpet season ! Tonight is the 56th Grammy Awards gala, hosted by LL Cool J for the third year. I've been sitting in front of my television for the past three hours in order not to miss one single evening dress that were gong to be worn tonight and more particularly, not to miss one of my favourite singer, Beyonce. True to herself, she's getting the first position in my Top 10 Best Grammy Award 2014 Outfits ! And who scored the 9 other spots ? Just scroll down !

















7. Rita Ora in Lanvin









©Photo credits: Getty Images






La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground