#KnicksNation: A Night Out at Madison Square Garden

Tuesday, December 10, 2013


Une chose que l'on adore, Karl et moi, lorsque l'on voyage ensemble, c'est prendre une soirée de notre temps libre afin d'aller voir un match de sport d'une des équipes locales. À New York, quand ce n'est pas les Yankees, ce sont les Knicks ! Oh vous savez, moi je suis une fana' du Heat de Miami avant tout, mais cela ne veut pas dire que je ne prend pas plaisir à regarder l'équipe fétiche de mon copain en action. Et puis, le basketball  ça reste le basketball ! Ça peut difficilement être sans intérêt, surtout lorsque Kate Upton se trouve juste en face, de l'autre côté du terrain ;) Enfin bon, ce soir là, les Knicks ont perdu mais moi, j'ai eu droit à un sac géant de barbe à papa !

***

One thing Karl and I love to do when traveling together is to take an evening out of our free time to attend one of the local teams game. In New York, when this is not the Yankees, it's all abourt the Knicks ! Oh you know, I myself am a huge fan of the Miami Heat BUT, that doesn't mean I don't like spending time with my boyfriend, watching his favourite team in action. And besides, basketball is basketball ! It can hardly be boring, especially when Kate Upton is sitting right in front of you, on the other side of the court ;) Anyways, that night, the Knicks did loose the game… As for me, I got to enjoy a giant bag cotton candy !














Photos by: Maddie Meyers/Getty Images




La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground