Princesse Tam.Tam Inspired MakeUp w/Rimmel London

Tuesday, November 12, 2013


Si vous me suivez sur mes réseaux sociaux, vous aurez probablement déjà eu un petit avant goût de ma tenue de ce soir, pour le lancement de la collection Isabel Marant x H&M. Je fais donc une petite pause parmi mon blabla sur mon séjour à Milan, afin de vous parler de mon maquillage particulier de la soirée ! Comme pièce centrale de ma tenue (je vous en reparlerai demain!), j'ai opté pour mon tout nouveau chandail (haut de pyjama!) Clin d'Oeil Eyelash signé Princesse Tam.Tam. Un t-shirt si particulier, qu'il n'aura d'ailleurs besoin d'aucun accessoire, à bien y penser. Cependant, côté maquillage, j'ai soudain eu envie de me la jouer glambition! en tentant de récréer à l'aide de mes produits Rimmel London, offerts par la maison de beauté il y a quelques temps, un look beauté directement inspiré de ce t-shirt. Vous en pensez quoi ?!


If you follow me on my social networks, you've probably already had a glimpse of my outfit for tonight's launch of the Isabel Marant x H&M collection. Let me just take a break from telling you all about my stay in Milan for a little while, to talk about my very particular makeup for this evening ! As the centerpiece of my outfit (I'll tell you about it tomorrow!), I opted for this new Princesse Tam Tam Clin d'Oeil Eyelash sweater (or pajama top!). A tee so special, it won't even need any accessories, now that I think about it. However, I suddenly felt like this crazy glambition! growing inside of me, telling me I should attempt to recreate a beauty look directly inspired by this tee, using my Rimmel London products offered by the beauty house a few weeks ago. What do you think ?!


1. Fix & Pefect Pro Primer (here) // 2. BB Cream (in Medium here) // 3. Sunshimmer Shimmering Maxi Bronzer (in Sun Kiss here) // 4. Clean Finish Foundation (in True Nude here) // 5. Exaggerate Undercover Shadow Primer // 6. Scandaleyes Shadow Stick (in Tempting Turquoise here) // 7. Glam'Eyes Quad Eyeshadow (in State of Grace & Dark Signature here) // 8. Professional Eyebrow Pencil (here) // 9. Volume Flash the MAX Waterproof (in Black Waterproof here) // 10. Soft Kohl Kajal Eye Liner Pencil (here) // 11. Lasting Finish Soft Colour Mono Blush (in Pink Rose here) // 12. Apocalips Lip Lacquer (in Big Bang here)






La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground