Milan Wishlist !

Friday, October 25, 2013

Bonsoir tout le monde ! Je vous écris aujourd'hui avec beaucoup de fébrilité puisque c'est demain que je m'envolerai pour l'Italie, afin d'y couvrir les défilés Printemps-Été 2014 et Lingerie de la marque italienne Twin Set. Entre autres, j'aurai la chance de rencontrer et de m'entretenir avec la créatrice et fondatrice de la marque, Simona Barbieri et de découvrir (avec vous!) le fameux Principe Bar de l'Hôtel de grand renom, Principe di Savoia. Également, je couvrirai pour vous les toutes nouvelles collections de nul autre que des grands Roberto Cavalli, Fendi et Chanel ! De quoi rêver, pas vrai ? Comme vous le savez déjà, vous pourrez suivre mes aventures milanaises sur le blog, ainsi que sur mes réseaux sociaux en utilisant le hashtag #PBinItaly. Je vous laisse donc avec ma petite liste de souhait pour Milan ;) Bonne soirée !

***
Hi everyone ! I am super excited to be writing to you this evening because as you may know, tomorrow I will be flying away to Italy in order to cover both Twin Set's Spring-Summer 2014 & Lingerie Fashion shows. Among other things, I will have the chance to meet and greet with the designer and founder of the brand, Simona Barbieri and discover (with you guys!) the famous Principe Bar of the renowned five-star Hotel, Principe di Savoia. Also, I'll cover for you the latest collections from none other than the great Roberto Cavalli, Fendi and Chanel ! Quite something to be dreaming about, isn't it ? As you already know, you can follow my Milanese adventures on the blog, as well as on my social networks using the hashtag #PBinItaly. And now, I'm leaving you with my wishlist for Milan ;) Good night !

1. Miu Miu Maryjane pumps - $790,00 (here & here) // 2. Versace Medusa ring - $350,00 (here & here) // 3. Charlotte Tilbury Coachella Coral lipstick - £23,00 (here) // 4. Alexander Wang Prisma backpack - $1075,00 (here & here) // 5. Victoria, Victoria Beckham shirtdress - $930,00 (here & similar here) // 6. Dolce & Gabbana headband - $1045,00 (here) // 7. Chiara Ferragni Silver Glitter loafers - $173,00 (here & here) // 8. Gaëlle Bonheur tank - 195,00 (here)





La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground