My look for Osheaga Festival, Day 2

Tuesday, August 27, 2013


Pour ma dernière journée au Festival Osheaga, j'y suis allée avec un look un peu plus tendance. Sans vouloir me défaire de l'idée préconçue des festivals musicaux d'été, j'ai décidé qu'une jupe camo' serait plus féminin. Le truc, c'est que je venais tout juste de me l'acheter à la boutique Olivia et je mourais d'envie de la porter ;) Et puis, elle allait super bien avec mon nouveau chandail de Baseball Romwe, à l'effigie des Chicago Cubs ! Le tout, était donc très facile à accessoiriser: une paire de Converse originaux noirs et mon beanie Rich Soil, acheté à la Boutique D.A.S.H. de Soho, lors de mon séjour à New York en mai dernier. Un look des plus confortable pour une journée de festivités sous la pluie, au Parc Jean-Drapeau ! Oh, mais rassurez-vous, j'avoue m'être tout de même achetée un petit poncho de plastique pour protéger mes nouveaux items des intempéries ;)

***

For my last day at Osheaga Fest, I went for a look a little more trendy. Without wanting to go overboard with the preconceived idea of summer music festivals, I decided that wearing a camo skirt would be more feminine. The thing is, I had just buy it at Olivia Boutique a couple of days ago, and I was dying to wear it ;) And besides, it looked great with my new Romwe Chicago Cubs Baseball T-Shirt ! Everything was very easy to accessorize with a pair of OG black Converse and my Rich Soil beanie, bought at the SoHo D.A.S.H. boutique during my stay in New York, back in May. A much more comfortable outfit for a day of festivities under the rain, at Jean-Drapeau's Park ! Oh, but do not worry, I must confess that I did buy one of these funny plastic ponchos to protect my brand new items from the bad weather ;)






Vous pouvez aller CHIC ce look sur Chicisimo et Chictopia ! Ah, et il y a aussi FashiolistaWhatIWear & LYST ;) N'hésitez par à laisser vos commentaires et à suivre mon blogue !!!


You can CHIC this look on Chicisimo and Chictopia ! Oh, and there's also FashiolistaWhatIWear LYST ;) Don't hesitate to leave your comments and to follow my blog !!!

My look for Osheaga Festival, Day 2









La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground