PBenTalonsHauts x Esther P.: Look #3

Friday, February 1, 2013

Pour mon troisième et dernier look créé lors du Pop-Up mode d'Esther P., j'ai eu envie d'y aller hors de ma zone de confort. M'avez-vous déjà vu porter un col près du cou ? Ce n'est franchement pas mon genre, je ne m'y sens guère à l'aise. Mais je dois vous avouer que ce motif de caméo était beaucoup trop beau pour que je laisse mon petit côté claustrophobe me gâcher la soirée... Et mon ensemble ;) Cette petite merveille est d'ailleurs signée Robert Rodriguez (quelle surprise..!) (325,00 $) et s'accordait à la perfection avec MON coup de coeur de la soirée, le jeans métallique Rich & Skinny (215,00 $). Le tout, agencé aux fameux escarpins de suède noir signée Rebecca Minkoff (345,00 $), j'adore ce look !


For the third and final look I pulled off at Esther P.'s Pop-Up event, I wanted to go out of my comfort zone. Have you ever seen me wearing a tight round neck collar ? This is frankly not my thing, and I did feel obnoxious putting it on. But I must confess that the cameo print was too beautiful to let my little claustrophobic side ruin my evening... And my outfit ;) This little wonder is actually branded Robert Rodriguez (what a surprise ..!) ($ 325.00), paired in perfection to MY favourite of the evening, the Rich & Skinny silver jeans ($ 215.00). I cleaned up my look with the famous Rebecca Minkoff black suede heels ($ 345.00). God I love it !



Toutes les pièces de la collection Automne-Hiver 2012 sont présentement en solde de 40% à 60% à la boutique Esther P. située au 873 rue St-Jean à Québec !

Every pieces from the Fall-Winter 2012 collection are now on sale from 40% to 60% off, at Esther P. boutique, located at 873 St-Jean Street in Quebec City !




Vous pouvez aller HYPE ce look sur Lookbook.nu ou bien le CHIC sur Chicisimo et Chictopia ! Ah, et il y a aussi Fashiolista & LYST ;) N'hésitez par à laisser vos commentaires et à suivre mon blogue !!!


You can HYPE this look on Lookbook.nu or CHIC it on Chicisimo and Chictopia ! Oh, and there's also Fashiolista & LYST ;) Don't hesitate to leave your comments and to follow my blog !!!

PBenTalonsHauts x ESTHER P.: Look #3





La petite brunette en talons hauts -xoxo-

1 comment :

  1. Today I discover you blog and I like it so much<3<3<3 Amazing outfit and accessories.
    You have new follower dear, I will be very happy if you can follow me too;-)

    www.Lindissimaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground