PBenTalonsHauts x ESTHER P.: Look #1

Sunday, January 27, 2013

Voici mon tout premier look conçu lors du Pop-Up mode d'Esther P., il y a quelques semaines. J'y suis vraiment allée pour un ensemble unicolore avec un seul détails apparent, afin que ce dernier ressorte plus. J'ai choisi le pull de cachemire noire décoré d'une tête de lionne pailletée Wildfox (sold out - 295,00 $), assorti d'un jeans Tuxedo noir avec des bandes de cuir de chaque côté signé Rich & Skinny (215,00 $) et d'une magnifique paire d'escarpins noir en suède à ouverture intérieure signés Rebecca Minkoff (345,00 $). Mon look préféré des trois que je vous présenterai, si vous voulez mon avis. Qu'en pensez-vous ?


Here is my first look from the Pop-Up event thrown by Esther P., a few weeks ago. I really went for a one colour outfit, detailed with one big sequin icon, so that it comes out more. I chose the Wildfox black cashmere sweater set with a lioness sequined head (sold out - $ 295.00), put together with a Tuxedo black jeans with leather strips on each side branded Rich & Skinny ($ 215.00) and a beautiful pair of Rebecca Minkoff black suede pointy-toe heels with an inner opening ($ 345.00). My favourite look of the three I will present you, if you want my opinion. What are your thoughts on this one ?


Toutes les pièces de la collection Automne-Hiver 2012 sont présentement en solde de 40% à 60% à la boutique Esther P. située au 873 rue St-Jean à Québec !

Every pieces from the Fall-Winter 2012 collection are now on sale from 40% to 60% off, at Esther P. boutique, located at 873 St-Jean Street in Quebec City !



Vous pouvez aller HYPE ce look sur Lookbook.nu ou bien le CHIC sur Chicisimo et Chictopia ! Ah, et il y a aussi Fashiolista & LYST ;) N'hésitez par à laisser vos commentaires et à suivre mon blogue !!!


You can HYPE this look on Lookbook.nu or CHIC it on Chicisimo and Chictopia ! Oh, and there's also Fashiolista & LYST ;) Don't hesitate to leave your comments and to follow my blog !!!

PBenTalonsHauts x ESTHER P.: Look #1









La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground