Sunday L♥VES

Monday, July 9, 2012


J'aime bien les dimanches ! Il s'agit de la parfaite journée pour rattraper le retard accumulé durant la semaine. Pour ma part, j'ai commencé à emménager dans mon tout nouvel appartement situé dans le quartier d'Outremont, en plein centre de l'île ;) Je ne pourrais être plus heureuse, voyez-vous ! Lundi: je termine le déménagement. Mardi: soirée de lancement de la programmation officielle du Festival Mode & Design de Montréal ! Mercredi: mes toutes dernières acquisitions... Jeudi: petit BBQ entres copines d'écoles. Vendredi: Beaucoup de travail chez Ports 1961. Samedi: Shopping pour l'appart' ! Dimanche: retour à nos amours !!!

I love Sundays ! This is the perfect day to catch up from our VBW: very busy weeks. This morning, I started to move into my brand new apartment located in the district of Outremont, in the center of the island ;) I could not be happier, you know ! On Monday: I'm moving in the rest of my stock. On Tuesday: launch party of the official program of the Festival Mode & Design Montreal ! On Wednesday: my latest purchases... On Thursday: BBQ among prep school besties. On Friday: A lot of work at Ports 1961. On Saturday: Shopping for the apartment ! On Sunday: Back to our Sunday loves !!! 


CHANEL FALL 2012 COUTURE !















BIJOUX DE TÊTES/HEAD PIECES


















CHANDAIL EN DENTELLE/LACE TOP

















STYLE DU RUE DES COUPLES DE LONDRES/LONDON COUPLE STREETSTYLE

















EVA CHEN: MY CHANEL SPLURGE IN PARIS













POCHETTE À PAILLETTES/SEQUIN CLUTCH














SAC À MAIN CHANEL ARGENTÉ/SILVER CHANEL HANDBAG
















MANI FUTURISTE À LA LOUIS VUITTON/LOUIS VUITTON FUTURISTIC MANI

















CHAUSSURES PLATES VALENTINO1 VALENTINO FLAT BALLERINAS
















PLAISIR GOURMAND/GUILTY PLEASURE



















PROVERBE QUE J'ADORE/QUOTE I LIKE

















SOCIALITE: GEORGIA MAY JAGGER !







La petite brunette en talons hauts -xoxo-


No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground