Sunday L♥VES

Sunday, January 8, 2012

Ah, me voici de retour après quelques jours d'absence et de repos bien mérité. J'ai passé la dernière semaine  chez ma copine Gaby à rattraper tout le temps perdu avec mes amies depuis que je suis entrée à la Fac'. Mais maintenant, je dois retourner à la vie normale. Je recommence l'université dans une semaine... Ce qui signifie que je dois mettre à jour mon agenda, acheter mes livres d'écoles, préparer mes lectures & vous écrire, évidemment ;)

Ah, finally back home after a few days away and a well deserved rest. I spent last week with my girlfriend Gaby to make up for all the time I with my friends since I left for Law SchoolBut now I must go back to normal life. Winter break is over in exactly one week... This means I have to update my calendar, buy my books for school, prepare my readings & write to you guys, of course ;)

ROBE À DOS NU/BACKLESS DRESS





ROUGE À LÈVRE ROSE VIF/BRIGHT PINK LIPSTICK






BEACHWEAR





BALLERINES CHANEL/CHANEL FLATS





GOSSIP GIRL: PARIS FASHION WITH ERIC DAMAN





CHAUSSURES À TALONS HAUTS ELIE SAAB/ELIE SAAB'S HIGH HEELED SANDALS





TENUES DÉCONTRACT'/LAIDBACK OUTFITS





PROVERBE QUE J'AIME/QUOTE I LIKE





MOCASSINS LÉOPARD/LEOPARD LOAFERS





MÉLANGER LES COULEURS DE VERNIS/MIXING NAIL POLISH COLOURS





PLAISIR GOURMAND/GUILTY PLEASURE





TREAT YOUR BODY AS A TEMPLE





La petite brunette en talons hauts -xoxo-

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground