Affordable Lanvin...

Wednesday, October 26, 2011

Au souper, entre deux recherches de billets pour Nice et Cannes, je suis tombée sur cette petite merveille de lunettes de soleil ! Les Lanvin Blanche Sunglasses... peut-on rêver de mieux ? Elles sont Vintage et très grandes, avec une monture en acétate corail et des verres à protection UV de teinte rosée. Très mignon, quoi ! Je pense, elles seraient parfaites pour ma petite escapade dans le sud de la France. J'en parlais d'ailleurs avec mon copain Justin qui va lui aussi sur la Côte d'azur très bientôt. Sur le coup je lui ai proposé qu'on y aille ensemble ! Il m'a répondu: Moi j'y vais pour faire de la plongée, tu fais de la plongée toi ?!... NON!, mais je m'étends sur la plage tu vois ! ;)

Shopnastygal.com, $ 140,00 USD

At dinner, as I was looking online for flight tickets to Nice or Cannes, I found this amazing pair of sunglasses, the perfect pair ! The Lanvin Blanche Sunglasses... what could be better then that ? They are Vintage and oversize, with a coral acetate frame and rose-colored lenses, UV protection. Pretty cute, huh ! I'm thinking, it'll look great during my little trip to Southern France. I was actually talking about that with my buddy Justin earlier today. He told me he was also thinking about visiting the Riviera soon. So I proposed him that we should go together. He said: I go there for diving, scuba diving. Do you dive too ?Uh... NO!, but I lay on the beach ! ;)

La petite brunette en Talons Hauts -xoxo-

Follow my blog with Bloglovin

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground